• (iOS) Sausage Wars.io daha çox kristal modifikasiyası

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sausage Wars.io ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sausage Wars.io IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ daha çox kristal modifikasiyası ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Sausage Wars.io 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Tamam amma ən yaxşısı deyil

    Oyuna girən kimi sadəcə qəribə üçbucaq görünür. İçəri girəndə hər şey gözəgörünməz olur və səhv olur və çox geridə qalır. Belə ki, zibil.

    Çox əyləncə mənim 4 yaşındakı uşağımı da məni əyləndirir

    Mən bu oyunu bəyənirəm, lakin bir çox reklamlara gedən yol və reklamlarımda reklamdan çıxmaq üçün hətta x yoxdur, ona görə də tab-a keçib kolbasa müharibələri io sekmesini silməli və sonra yenidən oynamalıyam.

    Çox gözəl oyun indicə məlum oldu ki, siz insanlar əvəzinə botlardan istifadə edirsiniz, bu oyun animasiya daha ragdolly və AZ reklam olsa daha yaxşı ola bilərdi, ÇOX ELANLAR VAR. Sonda bu oyun çox yaxşıdır. Həmçinin botlardan istifadə etməyin.

    əyləncəlidir, lakin daha çox dərinliyə ehtiyacı var. xal, dərəcə, problemlər......

    Mən onun super laggy oynamağa çalışdığımda və o, hətta 3D və ya kolbasa kimi görünmürsə, o, dağınıq bir kağız parçasına bənzəyir, zəhmət olmasa, onun çox səhvini düzəldin.

    Sausage Wars.io Arcade xfoq

    Bu gözəl, lakin çox qəzəbli

    mənim üçün çox asandır, mən bütün dəriləri açdım və hər matçda qalib gəldim, deyirəm ki, asan oyunları sevirsinizsə, bu sizin üçündür.

    Əvvəlcə düşündüm ki, bu, əlavə etdiyiniz oyunlardan biridir, lakin səhv etdim, siz onu asdıqdan sonra bu oyun çox əyləncəlidir. Dəyişmək istədiyim yeganə şey odur ki, istifadə etmək üçün heç bir düymə yoxdur, bundan başqa mən bu oyuna BÖYÜK 5 ULDUZ baxışı verirəm!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :