• (Android) Eventide: Slavic Fable kódy zvyšujú tokeny

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Eventide: Slavic Fable ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Eventide: Slavic Fable IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kódy zvyšujú tokeny ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Eventide: Slavic Fable 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Je to skromná žiadosť, aby ste pre nás vytvorili bezplatné hry, ktoré nás bavia hrať, ale nie je fér, že nemôžeme hrať, kým to nezaplatíme, plz skúste vytvoriť hry zadarmo

    Bolo to celkom dobré, ale nie dosť hádaniek a trochu ľahké. Bolo to tiež dosť krátke.

    Milujem to! Vtiahne vás hlbokým a bohatým príbehom!

    Je to skvelý spôsob, ako stráviť deň. hrať

    Akurát. Veľa mini hier

    Skvelá hra!!

    Metal Wings: Elite Force Aksyon wwqz

    Skvelá zábava

    práve začalo, ale už ma to vtiahlo! milujem to

    Túto hru absolútne milujem! Bez problémov s poruchami alebo niečím podobným. Krásny, umelecký, inovatívny zážitok, ktorý ma prinúti zaujímať sa o to, čo by mohlo nasledovať počas strhujúceho príbehu!

    Nedovolil by som si kúpiť plnú hru

    Zábavný príbeh, pomerne náročný. Kiežby malo viac skrytých hier. Stále zábava druhýkrát.

    Dúfam, že takých bude viac...

    Podujatie 2

    Milujem túto aplikáciu. To je všetko.

    Páči sa mi to!

    Páčil sa mi dej, tlačidlo nápovedy a preskočenie boli rýchle. Urobte prosím pokračovanie. S radosťou zaplatí.

    Ide o veľmi príjemnú hru, ktorá nebola ani príliš krátka, ani príliš dlhá. Získate slušné množstvo bezplatnej hry, takže sa môžete rozhodnúť, či sa vám oplatí odomknúť zvyšok. Grafika je pôsobivá a hádanky sú náročné bez toho, aby boli nemožné. Určite vyskúšate ďalší Eventide

    Bavilo ma to celú cestu až do konca. Naozaj sa mi za to nechcelo platiť.

    Milujte grafiku, dej a rozmanitosť alebo hádanky. Nudiť sa určite nebudete. Trochu drahý, ale rozhodol som sa to vyskúšať. Budem platiť za viac hier? Otázne, keďže v nižšom cenovom rozpätí existujú podobné dobrodružstvá dobrej kvality.

    Dobrá hra

    Pekná jednoduchá hra na oddych

    Slovanské legendy

    Dal by som viac hviezdičiek, ale hnevá ma, keď to mala byť bezplatná plná hra a nebola. Nemám rád aplikácie, ktoré žiadajú o prístup k mojim súkromným účtom, ako je e-mail. Inak to vyzeralo zábavne, hádanky dobré, grafika atď.

    Skôr AM hry, ktoré ma upútali na prvom mieste

    Je to krásna hra so skvelým príbehom. Prial by som si, aby to bolo o niečo dlhšie, najmä kvôli cene, ale stálo to za to. Slovanské bytosti boli roztomilé a rozmarné. Bonusová hra na konci bola príjemná. Bolo by pekné vidieť minihry v doplnkoch, ale má to iba výhody. Teším sa na pokračovanie!

    Vystrihnuté scény boli trhané a nesynchronizované, takže trochu zničili pocit z príbehu. Inak dobra hra. Bonusová kapitola sa mi zdala veľmi krátka.

    Len demo... Veľa zaujímavých hádaniek. Krásne vyzerajúci a skvelý príbeh


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :