• (Android/iOS) My Story - Mansion Makeover krāpšanās koda neierobežots resurss

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ My Story - Mansion Makeover ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ My Story - Mansion Makeover IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ krāpšanās koda neierobežots resurss ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ My Story - Mansion Makeover 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Šī spēle ir lieliska, man tā patīk, bet, kad pirms četriem mēnešiem pabeidzu līmeni 100+ vai 200+. Vairs vairs nebija līmeņu, uz kuriem spēlēt, un tur ir rakstīts, ka nāks vēl citi līmeņi, un tas ir pagājis laiks, taču vēl joprojām nav jaunu līmeņu.

    Man patīk spēlēt šo spēli. Cietie līmeņi ir ļoti izaicinoši. Man patīk sižets un dizaini. Tomēr šī ir otrā reize, kad spēle jau divas nedēļas pēc kārtas tiek "būvēta". Tagad es to vairs nevaru spēlēt. Diezgan kaitinoši! Es ceru, ka man šī spēle nav jāatinstalē! Atjaunināt ... ir pagājušas vairākas nedēļas, un nav atjauninājumu. Es pat nevaru nopelnīt zvaigznes vai dārgakmeņus, kamēr gaidu. Diemžēl man nācās atinstalēt šo spēli, jo tā aizņem vietu velti. Kāda nelaime!

    Attēlos bija redzams loģikas mīklu stils. Tie ir meli. Tas ir tikai vēl viens klikšķis uz bloka spēli. Jūs nevarat noklikšķināt uz to, kas, jūsuprāt, atrisinās problēmas, vienkārši savāciet blokus.

    My Story - Mansion Makeover ধাঁধা boio

    My Story - Renovasi Mansion Teka-teki dmb

    Iesākumā man patika šī spēle, un es saprotu, ka līmeņiem ir jākļūst nedaudz grūtākiem, bet es domāju, ka tas ir tikai joks, ja tas ir tik grūti, ka jums nav cerību gūt panākumus, ja vien neiegādāsieties pastiprinātājus

    My Story - Renovasi Mansion Teka-teki dmb

    Man patīk šī spēle. Spēle ir godīga un nav grūta. Māja izskatās tik krāšņa

    Spēlējiet mums ražu. Jūs saņemat lūgumu iegādāties vairākus pastiprinātājus, lai pabeigtu 29. līmeni, pretējā gadījumā to nav iespējams pabeigt citādi. Laika un naudas izniekošana.

    Jauka, jautra spēle. Lūdzu, drīzumā pievienojiet citas telpas... Līdz šim esmu tās visas izdarījis.

    Man tas patīk, un grafika ir brīnišķīga, bet man ir divas problēmas, tas maksā pārāk daudz, lai pievienotu kustības, salīdzinot ar citām spēlēm! Un otrais ir tas, ka es vēlos, lai mums būtu vairāk iespēju ar dekorēšanu. PATĪK sižets, un es noteikti turpināšu spēlēt. 7/10.

    Lieliska spēle, taču esmu pārspējis visus pašreizējos līmeņus. Nav īsti spējīgs paveikt daudz, kamēr diemžēl nav izdots vairāk.

    Šī lielākoties ir jautra spēle. Tomēr tas ir ĻOTI nomākts, ka vairāk nekā nedēļu jāspēlē viens un tas pats dēlis, jo tas ir pārāk grūti! Ļoti nomākta ir arī tad, ja jums ir jāspēlē uz galda tik daudz reižu, lai uzvarētu un iegūtu tikai vienu zvaigzni, un ir jāizmanto divas vai trīs zvaigznes, lai veiktu vienkāršu darbību.

    My Story - Renovasi Mansion Teka-teki dmb

    Spēle pēkšņi tika apturēta no pēdējiem 2 mēnešiem

    Man patika šī spēle, bet es jau pāris nedēļas pacietīgi gaidu atjauninājumu. Es beidzot pārbaudīju atsauksmes un atklāju, ka daudzi cilvēki gaida, un daži gaida vairākus mēnešus. Atvainojiet, jūsu laiks ir beidzies. Es tagad atinstalēju. Nebūs atpakaļ.

    Lieliska grafika, interesants stāsts, jautras un radošas mīklas!!! Vienkārši patīk!!!

    Šī spēle ir pārsteidzoši jautra, es domāju, ka sākumā tā būs tikai dīvaina spēle, bet tā nav īsti jautra, es to lejupielādētu!

    1/13. UZMANĪBU, KOPŠ SEPTEMBRA NAV ATJAUNINĀJUMS, ŠĪ SPĒLE IR NAUDAS SLAMAS, NETERĒJIET NEVIENU NAUDU ŠAI SPĒLEI!! VĒLĒJS ATJAUNINĀJUMS UN VĒL NAV JAUNU LĪMEŅU. ŠĪ SPĒLE IR ATKRITĒJUMS un KRĀPNIECĪBA! . IZSTRĀDĀTĀJI ATSAUKSTIES NO ŠO! SPĒLE NEPĀRĀPĀS PAR 835. ATINSTALĒŠANAS LĪMENI. ! VAIRĀK PAR 2 MĒNEŠIEM UN VĒL NAV JAUNU LĪMEŅU. ŠĪ SPĒLE NAV NEKAS VAIRĀK KĀ KRĀPNIECĪBA IZSTRĀDĀTĀJIEM NAUDAS PELNĪŠANAI. NELIETOJIET SAVU LAIKU ŠAJĀ.

    Jauka konfekšu simpātiju veida spēle ar sižeta līniju! Es nevaru sagaidīt nākamo atjauninājumu!

    Šī dizaina spēle ir jautra un var būt vienkārša un/vai izaicinoša, kas man ļoti patīk!!! Kāda jēga spēlēt, ja neesi tāds, kam nepatīk izaicinājumi??? Tā ir gandrīz visu veidu spēļu sastāvdaļa!!! Mīlu šo!!

    Šī spēle ir interesanta, taču iemesls, kāpēc tiek piešķirtas 2 zvaigznes, ir tas, ka pēc spēles lejupielādes mans tālrunis sāk karāties, es nevaru atvērt spēli vai kaut ko citu. Es neiesaku šo spēli.

    Man tik ļoti patīk šīs spēles. Dizains ir foršs un skaists. Man patīk, kā mājai var izvēlēties dažādas tēmas. Bet dažreiz es brīnos, kāpēc cieto līmeni ir tik viegli pārspēt un parastos līmeņus ir tik grūti! Esmu mēģinājis kādas 50 reizes, un katru reizi man neizdodas.

    Man ļoti patīk šī spēle. Šī ir tik interesanta un ļoti brīnišķīga spēle. Es to visvairāk spēlēju savā brīvajā laikā.

    Veida atkarību, nevar beigt spēlēt. Spēles sākumā nav daudz papildinājumu un daudz bezmaksas pastiprinātāju. Saglabājiet tos! Lejupielādējiet un izklaidējieties.

    439. līmenī un vairs nav telpu, ko darīt, tāpēc esmu iestrēdzis 439. Es atbrīvojos no šīs spēles, man bija jautri, kamēr tā ilga. vēlos, lai viņi steigtos atjaunināt šo spēli

    Ar šo spēli viss ir kārtībā. Tomēr esmu iestrēdzis savā līmenī, jo telpas remonts prasīja tik ilgu laiku. Ir pagājis mēnesis, nav atjauninājumu. Es nevaru spēlēt šo spēli gaidīšanas laikā

    Spēle bija laba, bet man nepatīk, kad meistara līmenis.

    Nav ziņu par šo galveno izaicinājumu, kas pēkšņi nomainīja spēles līmeni. Lūdzu, sniedziet paskaidrojumus, kā rīkoties, lai mēs savāktu dimantus un pabeigtu savus uzdevumus. Lieliska spēle, bet piešķirot tai 3 zvaigznes šobrīd bcs nav ne jausmas, kā turpināt spēlēt spēles līmenī

    Ļoti laba spēle, man patīk spēlēt. Diemžēl mēs vairs nevaram spēlēt. Lūdzu, atjauniniet to, mēs esam gaidījuši vairākus mēnešus

    Man bija jāgaida un joprojām gaidu, kad tiks atvērts jauns laukums, ir pagājis gandrīz mēnesis gaidīšanas. Tas var viegli likt ikvienam zaudēt interesi

    Sliktākā spēle, iesaku to nelejupielādēt.. Kad esmu sasniedzis 157. līmeni, es to atinstalēju.. līmeņi ir sarežģīti, vienmēr vajag zvaigznīti, lai atjaunotu māju


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :