• (Android/iOS) Monster High™ Beauty Shop debloca cristale

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Monster High™ Beauty Shop ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Monster High™ Beauty Shop IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ debloca cristale ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Monster High™ Beauty Shop 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Motivele pentru care nu îmi place acest joc: 1. Nu pot obține mai mult de două personaje. 2. Vă rugăm să faceți jocul gratuit. 3.Nu pot să-și fac părul așa cum vreau să se încurce mereu 4.Numai 3 sau 4 articole sunt deblocate în fiecare secțiune Dacă faci acest joc așa cum vreau, tuturor le-ar plăcea și sper să deblochezi mai mult caracter. Nu orice lucru sau caracter. Primesc doar Frankiestein și Lagoona Blue și altele sunt toate blocate și am nevoie de bani pentru a le deschide. Am încercat și mi-am pierdut banii și nimic nu a fost deblocat sau nou, ca de obicei, vă rog

    Nici măcar nu poți intra în joc de îndată ce încerci, doar te da afară

    Îmi place acest joc, este uimitor. Atât de tare încât pot să-l joc toată ziua. Singura problemă pe care o am este că ai doar câteva personaje, iar pe celelalte trebuie să le cumperi cu bani reali. Dacă această problemă poate fi rezolvată, vă rugăm să faceți toate personajele disponibile gratuit sau ajungând la niveluri mai înalte sau ceva de genul.

    Îmi place acest joc, dar poți alege doar 2 personaje, iar cele 2 sunt tu - nu arată așa de bine


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :