• (Android) Hotel Frenzy: Home Design coduri glitch primogems

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ coduri glitch primogems ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Hotel Frenzy: Home Design 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Vă rugăm să verificați concursul dvs. de aranjamente florale, cel care a început astăzi. Numărarea manuală a florilor și obținerea unui rezultat perfect într-un nivel ar da 4 sau mai multe flori, dar atunci când este adăugată, jocul dă doar 2. Pare trucat.

    Îmi place acest joc, dar m-am săturat să cheltuiesc bani și TIMP pentru a-l juca. Mă uit la 30 de reclame + zilnic pentru a mai avea nevoie să cumpăr pietre prețioase pentru a juca. Am cheltuit o sumă mare. Sunt dezgustat să risipesc atât de mulți bani pentru că am jucat peste o sută de jocuri la al treilea hotel și încă am nevoie de mai multe totul pentru a merge înainte. Se mișcă doar spre portofelul meu. Oricât de mult mi-a plăcut, a devenit banal și nu merită banii. Voi pleca... Distrează-te dacă descarci, dar nu vei sta mult!

    Când se deschide următorul hotel? Jocul este distractiv și se mișcă rapid. Sunteți de acord că oaspeții sunt în camerele lor prea mult timp. Dezvoltatorii ar trebui să aibă 10 hoteluri deschise pentru a juca înainte de a scoate jocul.

    Foarte nemulțumit de modul în care trebuie să plătiți pentru a avansa în joc și, de asemenea, am cerut o rambursare pentru că nu am primit ceea ce am plătit și încă nu l-am primit.

    Hotel Frenzy: 디자인 그랜드 호텔 엠파이어 어드벤처 iguy

    Voi da un 5, dar jocul are unele probleme pe care deja a trebuit să dezinstalez o reinstalare, pur și simplu se îngheață și nimic. Am încercat să rezolv problema, dar nu merg.. O să mai încerc o dată, apoi dezinstalez pentru bine

    Joc minunat... odată ce treci de reclame


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :